MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Iloveyouuu :')


Assalammualaikum

Hollaa felloss * k noww tengah maghrib -.- huwaaarrghhhh , actually baru bangun tidoqq nohh ~ hahahahaha xD k guess whaats guys ? harini adaa treasurer hunts bahasa arab , woaahh ~ seriuslly sungguh ohsemm and bestt (Y) mula mula pergi situ lah apa laah kan kan ? terasa sangaat sangat ahh , best just pansaa gilos :3 hitaam mukaa edeenn kang -,- then berlari sana sini dengan bwk begs camera and kamus bahasa arab setebal-tebal yg mungkin . eerrr , tensionn but experience yg best giloss . sekola kejo manoo adooo -,-  *dahh ahh merapuss ~

actually tak tahu ah nak storyy apaa =.= hmm , awaak awaakk . kitaa rindu awakkk sesangaat woii :p tapi tkpee , kitaa dah cmpk nama awaak jejauhh dah -,- buat semak jeh . hmm , ramai cakap dengan aku balik ah dengan mizi balik wehh , dia lagi better dari haiqal kau tu yg bangang and bla bla blaaaa ~ haiyooo , bukannyaa aku tknk wehh , memang ikutkan hati aku nakkk wehh :') cumaa , aku malu tahu tak maluu ? dulu aku yg tinggalkan dia wehh . but now aku cari dia ? hmm , aku risau plus takut kecewa kan dia lagi wehh . aku tknk sakitkan hati mizi lagi , memang aku sayang dia lagi . tapii , aku tahu diaa dah benci aku kan kan ? aku boleeh tahu dari cara diaa . aku dah penaat macam nie . aku dah penaatt disakiti and and aku dah penat dipermainkan wehh :') macam aku nie memang patung ah untuk dorang semuaaa -,- soo now aku confius nk pilih yang manooo and aku keliruu . omggg! aku actually malas nak kacau mizi , biar lah dia dengan hidup dia . hmm , aku tahu dia pun bukannya berharap dekat aku puns ~ trololololoololooolololoolo :D 

* K second pulakksss -,- guess whaats guyss ? hoho :p *muka maluu maluu anjengg ^_^* hahahahaha , actually aku adaaa minaat someonee nieee . heeeee ~ nak tahu nak tahuu ? lalalalalala :p k seriuslyy nak taahuu ? alamakkk alamaakk , maluuu * hekkhekk O^^-^^O hahaha , k gedikss ahhhh -,- tensionn ~ hmm , aku cakap mesti korang gelaks kan kan ? hahaha , tkde ahh , actually aku minaat dekat abg angkat aku sendiri . ohhhhhh yeaaaahh ? mesti terkejut kan sapaa ? hahahaha xD cerr tekaa cerr tekaa ? kalau boleeh kan kan , nakkkk sesangaat kan kan jumpaa diaa . hmm haritu dh deal ahh mcd dengan diaa , alalaalala , tahu tak dia cakap apa ? kalau malam boleh buat candle lite dinner , baruu sweeett * awww awww , timee tuh aku macam excitedd jehh :p * sakaii -,- ehh ehh , korang bagi ideaa ahh bilooo eden nak jumpaa ? busy sesangaatt leww :p hekkhekk :) *imissyouuu capitaaal M A :') nakk jumpaa jumpaa ^^ iyeeyouuu soo muchh muchh # muaaahh setepekk :* hahaha .

Kbyeeeeeee xD 




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow