MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Sedihh :')


Assalammualaikum.

K dah berapa kali updatee daaaa ~ actually aku just nak cakap aku sedihh sekaalii wehh :') tahuu takk budak yang aku minat tuhh , alaahh . anak cikgu zabidi ? ahmad fadli tuh kan kan , aku minaat dia dulu lepas break dengan haiqaal -.- theen aku selalu stalk dia and so on ahh . kekadang tuh terserempak pun diaa still senyum kat akuu tau taauu :p taapii , ntahh lah . semalam aku stalk fb diaa , omgg! rasa macam nak nangis jeh depan lappy :') rupanyaa dia minaat dekat anak cikgu newzeland . k aku touchingg teruuss :3 malas dah nak fikir . lantaakk diaa leww :p

K noww seriuslyy aku dah lupakann si fadli tuhh eveenn sedihhh :') tapi tkpee kitaa ada someonee lagi . hewhew :3 kitaa sayang diaa sesangaat ~ tapii maluuu ^_^ hahahaha xD *k gedikss -,- ehh serius woaahh , aku malu gilos dengan dia lepas aku luahkan yg aku minat dia tuh . ehh sapaa tak malu kan kan ? hahaha . alalalala , imissyouuu capitaal M A :') nakk jumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ^^ hahahahahhaa , kitaa sayaangg awaaakk abg mirull :p jangan tinggalkan dinaa tauu tauu . nanti kitaa lonelyyy :') forever alonneeeeeeeee ;'> 

kbyeeee :)  




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow