MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Hmm :')


Assalammualaikum.

Hii :) k firstly dina nak cakap pasal result? OMK! jangan cakap ahhh -.- tension wokkkkk -,- guess whaat? kebanyakan markah exam sebelum nie semuanya meningkat ahh jugaa masuk semester nie dah banyak gilos ahh menurun -,- woaahh , tak boleh nak imagine ahh acano wehh. ya Allah lagi lagi sedih math and sc wehh :') dina GAGAL tahu tak gagal ? ya Allah malu tahu tak bila kawankawan tahu markah kita macam tuh. terasa rendah diri sangat tau takk? hmm, dina tknk kecewakan parents dina tapi dina tak faham lah kenapa dina mesti gagal haa? sedangkan dia buat latihan berdoa and so on babee-,- hmm, dina tk tahu nak cakap apa dahh. *sedihsedih* memang touching gilos ahh xD hm, menangis sekarang tk gune juga, dh terlambat wehhh :') hmmm.

Okaayyy , then dina nak story pasal kawan dina yang terlalu ohsemm giloss :3 you know whaat? nie si mimie saidi and nadiatul tadi dorang selamba jehh amek marker dina then dengan dina tengah termenung mimie pogang muka den nie haaa -,- then nadia apa lagi, contengg ahhh kat hidung and dekat dahii. woaaaaaaaaaaaaaahhh ~ memang ohseeemmm ahhhh xD then nak basuh basuh sampai ahh habis tuhh tetiba tumbuh jerawat wehh kat muka wehh =.= ya Allah bengangnyaa aku kat nadioo nieee. memang nak kene tauu dia nie esok. hahahahaha xD *keje math tak siap lagi* touching, touchingggg :') susah ahhhh xD

Hmm , theen pasal bestiee dinaa. Muhd Nur Firdaus :') tahu takk, mimie bgthu yang dia nak kan ezzah balik. guess what guys? lepas dina tahu tuh, tak tahu lah kenapa dina menangis then dina terus touching :') hmm, dina tknk cakap dengan dia yang dina memang minat dia, sayang dia, sukakan dia and so on tuhh. dina takut kecewakan diri dina jugaa. biarlahh dina layan perasan SS dina nie jehh. dina malas nak menyusahkan dia lagii. hm, dia ckp dekat dia mungkin hari khamis nanti dia pindah seremban :') ya Allah , lepas dia bgthu dina tuh dina rasa lemah sangat and tk tahu nak cakap apa dahh. memang dina tk bolehh tahu takk? dina sanggup pendam perasaan nie dari dina kecewakan diri :') dina tknk dia tahu, biarlah dia pilih hak hidup diaa. dina tknk kacau dia, tk berguna juga kan apa yang kita miliki tak semestinya jadi milik kita tau tauuu :'>

Hmm, boyy! aku harap sangat kau nampak perasaan tuh. hmm, maybe bgi kau kita kawan kann? aku tak kesah asalkan kau tahu semua tuhh. tapi aku tak rela nak bgthu kauu and memang aku tknk bgthu kau actually :') aku takut kau tersinggung. boy, kau tahu tak aku sayang kauuu :'> aku seriusly taknak kehilangan kaauu wehh. kau bestiee the best , ohsemm and cayokk ahhh xD susah tauu nak cari bestiee yg lelaki cmni tauu tauu :p heeeeeeeeeeeeeeeee xD dino teringin sangat sangat nak adoo kasih sayangg lagiii. takut dikecewakan and and menangis lagii :'( ohhmaaii , *sedihsedih*

*Sorry boyy if aku over , but itu yang aku rasa and aku tk tahu kenapa? if kau ttahu sekali pun itu hak kau k. aku just cakap apa yg aku rasa. aku mintaak maaf if aku terlaluu ahh sangaat overnyaaaa xD* Kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xD




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow