MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Hmm dipinggirkan? perkara BIASA :'D


Haiii :) harini banyak juga ahh benda nak storyy --' soory iff veryy nonsense ==' hahaha . actually nak cakap harini sedih lah juga tak dapat pegi solat terawih. sepatutnya boleh buat dekat rumah tapi aku lambat sangat gerakk -.- malas maybee? hahahaha :p theen about robotikk competition ntah bila pun den tak tahuu lahh -.- lamaa sangaat dowhh tunggu ==' esok ada latihan sooo jangan lupaa tauu ^^ hahahahah xD

K theen , harini kita excited sebab dapaat jumpaa crushh kitaa woaahh :) tapi sorang lagi tuhh tak dapat ahh -.- hahaha. k dah lupakaan. harini panasss jeh woaahh >.< cikguu geeo marah ktaorg pulakk. sedangkan ktaorg bukannya ponteng punsss ==' tolong cikgu woaahh. hahahaha . then aku nak cakap masa sampai tuh kan kan kita terserempak dengan crushhhhhhhhhhh :'/ hehehe diaa senyum sangat ahhh handsomee :'D best tgk dia gelakk . hmm :')

Third , tdi stalk fb abg angkaat kitaaaaa *amirrruuul* kita baca status diaaa , hmmm sangat sedihh sedihh :') duluu kita pernah minat dekat dia. but sekarang? hmm , ntaah lahh. aku anggap dia serius mcm abg kandung kot. tapii ... sejak aku rasa dia ada makwee langsung tak layan akuu :') dia buat aku macam hmm. bilaa perluu jehh. yee adik tahu adik tak penting bagi abg kan kaan? lalalala :'D abg tauu , adik rinduu nak luahkan masalah dekat abg , adik rindu semua tentang abg. adik rinduu nak gelakk sama sama >.< maybe abg ada makwee susah nak jumpa kan agaknya lahh? hmm , semoga korang bahagiaa tauuuuuu :') *perrliiiiii* -.-

Okaayy theen , dinaa baca statuss ah chong pulakkssss . hmm , kitaa sedihh kitaa sedihh :') diaa jatuh cinta dekat someone elsseee? dekat sapaa? tapi kenapa kenaapaa kenapaa? kan aku dah cakap akuu punnnssss *SYOK SENDIRI -.-* woaahhhhhh xD hmm, akuu lemaah lepas dengar ayat tuhh. dina rasaa??? ohhh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk >.< dah lahh someonee buat kita sakit hati . buat kitaa jelesssss!!! mada ada diaa distuu ahh ada kauu muncul kann? huwaaaa :') aku tahu aku dengan diaa bestiee tapi dinaa syg crushh dinaa :'> kenapa niee? kenapa jadi mcm niee? boyyy, kau tahu takk aku sayang kauu? kenapa kau biarkan akuu berharap wehh? hmm, 1 jam akuu menangiss woii :') penaat aku macamm niee. hancurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!! :') hmm , dahh dinaa dahhhh :') stop berharaapp sayaaaaaaaaaaaaaanggg :'/ *tears floww :')* 

dah lah dinaa, focuss exam lah sayangg :') lupakann lahh benda nonsense nieeeeeeeee -.- takpayah fikir sangaat. memang akan terlukaa kann? mama dah cakap taknak dengar letewww --' hmm, lain kalii dengar pesanan mama tuhh tauu. HAHAHA :') lepas niee hanya FAKE SMILE lahh koott kan kann? hahahaha :') kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :') *menangiss :') and soryy for everythingsss :'(* 




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow