MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Hmm kita terasa awakk :')


Assalammualaikum :')

Haii korangss :) hm , dah lama kann dinoo tak update kan? haishh , busy lah awak -.- bila nak update ada jeh halangan ehhh . hehehe . ehh btw Salam Ramadhan Al-Mubarak semuaa ;) soo Alhamdulillah hari kedua puasa Allah masih bagi dina bernafas :') boleh jugaa kan berpuasa dengan kawan kawan jugaa ^^ ohh tidakk ==' perut berbunyii. tapi kan dina rasa semangat sangat kot? sebab tak rasa penat mcm last year? hahaha :p 

Okaay , dina nak cakap tadi dina stalk fb si mimie and and blog mimie :') awakk , saya faham apa yang awak maksudkan tuhh . saya terasa awak :'> saya tahu saya salah . serius wehh , aku bukannya rapat dengan dorang tuh . aku sayang bestiee kita jeh pun :') serius , aku takde niat nak buat kau merajuk atau tersinggung weh . akuu memang taknak layan tapi nak buat mcm mana kang nama aku pulka tulis kat tandas -.- aku takkan menduakan kau lah mimie . kau bestiee aku K . tolong lah jangan salah faham awakk :'/ saya bukannya mcm yg awak fikir kan . hmm, kenapa kau taknak luahkan dekat aku jeh? aku boleh faham tuh. seriusly aku sedih dengan ayat kau tuh :') baru aku tahu bertapa sayangnya kau dekat aku and and bertapa risaunya kau dekat aku. dan aku sangat lah hargaainyaaa .maafkan akuu Nurul Syamimi Mohd Saidi :'>

Adoii , exam ada 3 minggu jeh lagi woii -.- dina ingat nak study betul betul lahhh. tapi rasa macam lekaa jeh. dina rasa macam dina nie memang lembap kot -.- ingatkan nak dapat balik no15 tuhh ==' tapi ntah lahh wehh . btw mathematics banyak skip woahh. jadi dina kurang faham lahh. haishh, tanya cikgu pun otak still tak running leww :p hahahhhahaha xD theeen ,ingatkann nak ajakk budak budak nie berbuka sama sama woahh dekat nilaai :') maybe next week lah dinaa planss kannyaa . nak try juga buka sama sama kan? hehehee :p *perut berbunyiii lapaarrrr*

K dedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :') *mimie ingaat , akuu tahu kitaa bestiee kan kaan? tolong jangan sorokkkan apa apa dari akuu. bagitahu if kau tak puas hati. aku boleh jauhkannyaa awakk :') saya perasan masa saya amik gambar dorang tuh awak diam then awak pegi dulu dengan dorang awak tinggalkann saya :'> hmmp , maafkan sayaaaaaaaaaaaaaaaaa :'/




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow