MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
KITA SEDIHH :')

Haii , assalammualaikum :') maafkan saya kerana tak letak gambar. rasa tkde mood pulakk :') awak awak dannn awakk tuhh . esok pagi SPAIN VS ITALY kaan kaan? wahh , semangatnyaa awaakk semuaa kannn? weeeeeeeeeeeeeeeeeee xD saya sokongggggggggggggg ITALIAAAAA <3 ehh awak ingat spain boleh menang ke haa haa? cehh *ckp mcm itali menang jeh* papepun italy the bestt ahhh :3 hahahahaha x)

Actually dina nak cakap , takdi dia pegi profile hijrahtul sapa tah kan tetiba ada gambar haiqal dengan syasyaa :') ya Allah sweetnyaa dorangg. awaakk buat kita jeles tau taakk? aku tak tahu kenapa laahaaaiii akuu sedih tetiba niee? shaa, kuatkan semangat awokk sayaanggg :') kenapa perlu bersedih pada org yg tak sayang kita lagi haa haaaa? dia dah lupakan awokk bebyyy :') ya Allah kenapa dugaan mcm nie dtg balik haa haaa? kau tahu duluu aku dh lupakan kau wehh. kawan aku memekakk jeh cakap lupakan lahh DEAHH kauu tuhh --' dia ada makweeeeeeeeeeeee dahh. huwaaaaaaaaaaaaaaaa :'> sebelum nie dah boleh lupa dahh but now kenapa aku perlu sedihh haaa ? kenapaa? hmmm, aku takde mood nak cakap banyakk. cuma nak meluahkann jehh :') kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xp ~~




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow