MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Dear Crushh :')


Haii assalammualaikum :') hmm, sebenarnyaa aku minat dekat kau. kenapa kau tak pernah nampak semua tuh ekk? yaa, aku rasa kau minat someone else aitee? kau tahu tak aku ingat lagi timee kita rapat darjah 6 duluu. aku rindu nak cubit kau pukul and semua tuh. sekarang mana ada, kau maluu snagat nak jumpa aku. kau tahu aku seriuslyy aku tak boleh nak lupakan kau :') aku dah try nak buang perasaan niee sebab aku taknak jadi perempas hak orang. kau tahu kan ada someone else juga minat kau kan? aku tak tahu nk ckp acanoo lagi, dia sayang kau . and dia dah bertahan selama bertahun tahun lah juga kann? heeee xD kau tahu setiap kali kau tak datang mesti aku risau , mesti aku akan cari cari akuu yang penting sekali mesti aku tanya kawan baik kau semua tuh :') aku baca status kau sebelum nie. aku rasa bersyukur sangat sebab kau rapat dengan aku balik dan kau buang budak yang tak kasi kita rapat tuh kan? Alhamdulillah kau jadi kawan aku balik :D kau tahu dulu mesti kau caring pasal akuu , ada masalah jeh kau nak tahu. kita selalu nak sharing masalah kan? family aku kau tahu , family kau aku tahu. dulu suka sangat kita merepek kan? aku selalu citer kat kau pasal epul lah apa lah. aku tak pernah lupa semua tuh. kau? hmm :'> duluu kita selalu skypee aiteee? heee xD ingat lagi aku skype dengan kau tk pakai tudung then kau pi amik gambar aku -.- sengal woii ==' then theen dulu kau selalu bagi aku hadiah, kau ingat tak masa kau nak jumpa aku dulu tuh? hujan kan time tuh? tapi aku berusaha juga datang jumpa kau dgn athilah semua tuh lah. aku ingatkan apa lh tadi rupanya kau bagi aku kotak petak then dalam tuh ada bajuu jam keychain and gula gula besar. ya Allah aku rindu semua tuh :') theen beday aku last year kau datang juga even kita tak rapat sangat. tapi aku rasa kau dah lupakan semua tuh aiteee? hmm, kau tahu aku sayangkan kau even kita kawan. aku takut kehilangan kau even kita kawan. yeahh , aku rasa kau tak pernah cakap tapi kau cakap dekat mimie aitee? kau cakap "aku bukannya tknk couple mmg nk, tapi aku takut bila dah break kita tak bertegur langsung, better friend forever jeh kan? aku nk focus pmr duluu :')" kau tahu aku sedih :') tapi ada betulnya kata kau tuh. noo, aku tak salah kan kau. akuu faham weh :') aku tahu , aku takut kau menderita jehh. hihi :p aku ingat lagi semuaa apa yang kau luahkan and semua lahh :') ohh i miss that momenttss :'> acually i just wanna say that that that , ILOVEYOU SO MUCHH <3 :* memang sekarang aku try cuba untuk buang perasaan tuh supaya someone else ada ruang untuk kau , tapi tahu kenapa tak boleh :') aku menangis bila teringat kan kauu bila teringat semuanya bila teringat kita gaduhh , aku sedih bila baca status kau and semua lah :') i know you just my crushh but i do not why im feel like fucking jelesss woii -.- hehe , kau tahu tak? kau lah paling handsome even dorang ckp kau tak sehandsome mana pun bgi aku dari tepi muka kau mcm nazim leww :p *shamee shameee >.<* lols~ 

ESOK EXAM AKU DUK UPDATE BLOG MEREPEK -.- lols~ wanna studyy agam , geo , pjk and kkw ==' k serammmmmmmmmm >.< risauu geooo! doakan dina tau tauu :) insyaaAllah :') hihihi thank youuu ;) Loves yaaaaaaaa <3 :*




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow