MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Dear friendss :')


Assalammualaikum :') todayyss im feel likeee fuckingg ahhh -.- do know lah what to saysss ==' ohh im worried about my examination . lagi lagi lagi paper arabb , math . woahhh -.- susah giloss nak mati woii -______- btw im seriuslyy terasa dengan status awak mimie saidi :') saya tahu awak masih menyampah dengan sayaaa , apa tuh semuaa lah kan kan? kita takde lah nak marah awak , even bukannya aku sekalipun kan tapi masih ada sisa terasa disituu :'> hmm soryy babeeeee :')

K noww im fuckingg bored bored boredd -.- ohh dear my ex-crushh , pagi tadi saya cari awak dan dan dan saya nampak awak pandang saya time jalan? ehhh? wuuu x_______x hopefully trial PMR awokk tersangat lah okaay tauu. saya doakan awak yg terbaik , saya tahu awak tak pernah tahu yang saya suka awakk :') hihihi , saya tak kesah pun lah awokk. perlu ke awokk tahu? sedangkan awak langsung tak kenal saya . dan dan balik tadi saya nak pi seberang saya terserempak dengan awokk , ohh myy saya tenung awokk tapi awokk takde nampak pun kan kan? awokk melulu jehh sampai ke bawah :') ohh myy rindu awokk angry bird :'/* merapussss =='

Dear friendss :') korang tauu ? aku takut sangat sangat sangat kehilang koraangg , aku takut sangat kita terputus kawan . tolong lah kalauu kau ada masalahh citer lah kita kan kawan? kenapa susah sangat haaa? kenapa mesti kau pendam dengan org lain? kau citer dengan org lain? hmm, aku tknk salah kan kau. itu hak kita masing masing aiteee? akuu takut wehhh takut sangat kalau terjadi apa apa kat korang cukup lah aku kehilangan budak dua orang tuh -.- aku dah stress k ==' aku takut nak hadapi benda nie sorang sorang , kalau ada masalah tolong lah share antara satu sama lainn woahh . apa yang rasa tak puas hati awokk luahkan jeh lah kat aku nie haaa. aku dah malas dah nak berbahas - bahas ke basa basi ke apa ke. nooo! dah penaat k -________- kita sekarang ada yang happy lah ada yang sedih lah and macam macam lahh. hmm, aku sayang korang :') tolong akuu maksudkannya sangat sangat. dah lah tuh kita gaduh masa duluuu , sekarang tak salah kan kita nak happy antara satu sama lainn aitteee? wuuuu x_____________x dah lahh. aku dah mula melayan perasaan jiwonggsss -.- *abaikan sayaaaa , dan tolong berak k*

Ohh yawww, esok sejarah wehhhh. dinoo nie bukannya fahemm sangat pasal sejarah jarah bagai nieeee -.- bilaa timee cikguu mengaja dinoo , nadia , nureen suka sangat merepek lah merapuu leww kat belakang tuhh. cikgu cakap kitaorang duk berbuaal lah apa lahh , sampai cikgu mengajar satu apee puns tak fahamm :p hahahaha. mana taknyaa timee cikgu tanya soalan dah mengelabah woii ==' hahahaha. ohsemm kann kann? :3 wuuuuuuuuuuuuuu x___________x *layan OH MY ENGLISH , Sir henryy tuhh handsomee >,< dia main guitar lagu 1D whats make you beautiful* 


K dinooooss dah penaat ahh berharap bagai merepekk bagaai -.- asyikk cakap pasal cruushh crushh crushh -.- dah naik muak tahu takk? menyampahh siaaaal -________- boleh tak kalau dinaa nak tukar pasangan haaa haaa? susah woaahh tunggu dukk setiaaaa bagai macam taikkk .___. ehh ehh , kitaa minat pfftt -.- minaat minaat , someone likess youuuuu :* handsomee woaahh diaa. diaa sekolah Smk Khir Johari and now dia 4sc wuuuu ._____. dah lama actually minat diaa , dari last yeaar but baru this dinooo sayang dia bagai ahh. crush crush sebelum niee dinoo nak buang hangpa jauh jauhh fuhh fuhh fuhh *terbang tinggi sampai langit ketujuh* hewhew :3 dinoo nak hangpa hangpa hangpaa semuaa tauu tolong jangan rampas ahhh crushh kitaa :') lepas sorang sorang nak amek crushh kitaa :') lepas tuh tuduh lah yang kita nie perampas bagai lah apa lah. stop ahh asyik nak salah kan dinoo jeh. dah ramai k buat dinoo acenni. *stressss >.<*

Dahh nk pi studyy ke nak pi mana niee? haduii , tensionn tensionnn >.< tweeeeeet buat hal pulakss. tetibaa twitlimit -.- aku sepak melambung gigi kau kang twiittorrr *citer gebanggsss* k facebook ntahh lah sejak berakhir nie rasa macamm malas gilos nak mati ahh -,- nak updatee blogsss jehh. baruu best feelingss habis woi :p ingatkan nak deactivee tapii .... rindu pulak dekat crushh baru kita nie. wuuuu x__________x hehehehe xD takpeee takpeee insyaAllah maybee beforeee exam akhir tahun lahhh . yess berazam yess berazam sangat sangat lahh haii :p kehkehkehh ~ *citer nak rockk lah kononss padahal sehari yoo den deactivee kann. bukan boleh cayo ehh. kentutt pleaseee*

I am happy to see people I love happy even if it was not me that made her laugh and happy but I still hope that I would make him laugh and smile with me before my last breath in this world: ') Ohh i am still hope that you will be mines foleverr dear Crushhh :'c i know we are just bestfriend and i understand what you feel *OME Wuuuuu x) saya lemah english jadi saya suka merapuu harap and gembira membacanyaaa . dedaaaaaaaaaaaaa xD Lovess yaaaa ♥ :) 




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow