MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Hmm sebakk :')


Assalammualaikum :') dah masuk seminggu kan dinoo update blogss? ohh terasa rindu pulakkss. hahaahah x) actually tadi buat homeworkk math and satu apa pun kita tak faham -.- lantakk pi nohh~ esok ahh buat. dina tak tahu kenapa sejak akhir-akhir nie malas duhh nak buat homeworkk lah study lah apa lah. serius rasa takde mood nak belajar :') ikutkan hati nak jeh seminggu 2 kali yoo sekolah. ohh myy , terasa rinduu pulakk dekat ex kitaaa :'>

Guysss , tahu takkk? hmm, tadi kita sedihh sangat sangat :') tahu takk , saya mimpi yang yang MNFA cari someone elsee then then dia kata dia tipu kita bagai ahh , mencari pembelaan diri semua tuh. then then dia mintak maaf , actually dia nk tgk sejauh mana sayang , cinta dan cemburu dina kat diaa. awww :') terasa ingin jadikan betul betul ahh >.< then then dia merayuu dia cakap macam nie tauu tauu 'Sayang , saya mintak maaf . saya tahu saya tipu awak tentang relay tuh. actually saya nak awak tahu dan kawan kawan kita tahu yang saya sayang awakk sorang jeh. aku nak korang semua jadi saksi . mulai sekarang farisha milik aku :) dan tolong jangan pisahkan kami walau sekalipun. kalau aku tahu dajal dajal nie dari kawan kita memang aku tkkan maafkan dia dan lupakan kau terus sebagai kawan. INGAT TUH!' ya Allah , timee tuh rasa bahagiaa sangat sangat dan sangaaat . then theen dia cakap lagi 'Adzlina Farisha Adha Fikris , saya nak awak jadi teman hidup saya. boleh kan? lepas tuh aku pun menangisssssss . terpaksaa mengalir jugaa dan tk dapat nak bertahan dah :')' theen dinaa balas , 'yee Muhd Nur Firdaus Anuar , saya akan terima awak dengan seadanyaa . saya nak kita hidup bahagia selamanyaaaaaa :D hehehe x) saya takut kehilangan awak untuk kali keduanyaa :'> jangan tinggalkan saya ye sayangg? hmm :'/

Ya Allah , memang timee hati akuu rasa berbungaa dan bahagiaa selamanyaaa :') tapi tapi tapii ... itu semua hanya lah mimpi dan rekaan semata mata . jangann percayaa sangaaat -.- lepas tuh lepas tuhh awak terusss pelukk sayaa dann kitaa menangis bersama :') awak bagi coklaat dan bungan dekat saya , lepas tuh awak bisik dekat telinga saya awak cakap *ILOVEYOU BEBBY* ya Allah , sayaa terussss meltingg awokkkkkkkkkkk :'/ kan best jadi betul betul. kenapa lah haai awak tak jadi mcm mimpi tuhh? dinoo teringin sangaat wehh. hmm , dah lah shaaa. takpayah mengharap pada yang tak sudii. mana leww tauu dia ada someoen ann ann ann? heeeeeeeee xD pape punn kitaa happy happy happyyyyyyyyyyy :3 

K homeworkk essay tk siap lagi -.- aku tak faham actually , nak kene siapkan jugaa esok pepagi butaa aku nak hantar woii >.< taknakk konoo bayar ke kene marahh kee. taknakkkk! ya Allah selamatkan lahh akuuu :') akuu bermohon padamuuu :') k dedaaaa. Lovess yaaa :*




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow