MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
K .. -.- ..


Hmm hii :') sejakkk nak lupakan crushh kita nie ahhh rasa sedihh , sakit hati , kecewaaaaaa :') ya Allah aku nak sangat sangat jenjalan dengan kau , borak dengan kau , lepak dengan kau , berbuka sesama. tapii ................ mak aku mesti tak bagi woii -.- dgn result menurun nie lagii. ya Allah kenapa lah mama nie tk mcm org lain. cer tgk budak lain tuh semua dh boleh hang dengan kengkawan diaaa. nak sangaat , teringinn wehh :'/ ak
u baca tweet esok boy hang and and bakal jumpa ex diaaa k. aku rasa dia masih syg eiyzah. dulu kan dia mintak coup balik dengan eiyzah, dan aku rasa sangaat ahh. hmm k :'/ punahh harapann ehhhhhhhhh >.< haish perut akuu nie awaaat berbunyi nieeeeeeeee. aku lambong jejauhh kanngg ='= pftttttttt --'

K theen , aku onl tunggu abg miyyoii duhh. nak story dengan diaaa , nak buat gilaa nak merepek dengan diaa. sejak ada makwee dia buat kita mcm tongsampahh . tengok lah berapa lama boleh tahan coup dorang tu. kang dah break baru terhegehh hegeh cari akuu. apa dahhh ==' abg , adik dalam masalah niee. adik perlu pinjam bahu someone untuk  citer masalah yg adik alami woii. adik risauu ahh kenapa ahh sejak akhir akhir niee masalah makin lama makin penuhh duhh -,- lepas satu satuu masalah datang. lepas nie apa pulakk? nak masuk akhbar kee pulakss? lolss ~ abg , adik rinduu abg wehh :') borak lah dengan adik balik , lepakk ahh sesama. jom ah berbukaa sama :3 abg niee pemaluu pulakss >.< hahahaha xD k aku demamm *

Theenn , dina rasa dah takde mood nak onl twittorr ke fb ke serius takde dahh. asyik stalk fb crushhh . lelam akuu yang sakit hati ahh keceewaa lahh , sedih lahh :') dah puas aku menangis wehh . dahh wehh dahh. kerana crushh? k aku bodohh -.- tadi perutt sakit dahh tuh mata pulak sakit? bila aku nangis niee? habakk maaai? haha . dh ahh laterr aku sambung :D




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow