MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
#Berharaap :')


Hai. Okay semalam baru jeh update now nak lagi lah eh eh? hahahaha. actually malas nak citer panjang tapi kalau dah terpanjang tuh baca jeh lah ye? *merapuuu* hahahaha. okaay tahu tak wa happy gilosss harini wehhh sebab sebab harini one day duk nmpk crushhhhhhh xD ohmaigaddd! dia comelss weh dekat dalam surau tadi , dia sandar dekat pintuuu then muka dia mcm awww comel ahhh :p then masa nak balik tuh kan kan ya Allah dia kan kan comelss woi! dia ikut jalan sana ayah dia ikut jalan sini dorg berpisah sementara. aku otw dari surau gerak jalan smpai ke tengah jalan tetiba nmpk dia sedang berjalan weh ya Allah cairr cairr cairrr :p lepas tuh tgh jalan jalan ckp dgn shazwan dh pukul berapa ohmaigadd dia pandang k pandanggg~

Lepas tuh jalan dekat depan ckp dgn mimie *eleh dari crush kau tuh mcm kura kura* maraah woi diaaaaa :p hahahaha. okay lepas tuh wa bertentangan mata dengan fad and i was like nakk pengsan woi nak pengsaaannn >.< dia asyik pandang pandang jeh weh. *k perasan tpi mmg yeee woi* hahahaa. then nk otw balik tuh tk dpt nk pandang dia sebab nk cepat dh tuh panas dh tuh takut dia perasan jeh. Alololo dia comel lah awok comeeel :3 tapi awak saya tak sanggup nak berharap sangat sebab saya terlampau sayaaaaaaaaaang kan awak crushh :') saya cuma nak awak tahu saya nak focuskan PMR awak itu okay takpe saya faham. saya taknak awak gagal dalam peperiksaan woi :') kejap lagi sambung balik. *maghrib dah nieee :p* hahaha




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow