MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Im Soorry guyss :') La Tahzan ya Sodikoti :')


Assalammualaikum :) and Hi koraaang :* okaay harini dekat sekolah mcm badmood ada sedih ada malas nak belajar ada mengantuk ada terasa ada berangan ada. ehhh macam macam ada lewww :p harini sekolah GANTI and kitaorang tersangat ahh penat wehh harini --' haishh nasib jadual sikit woi. tapi bahuu , lengan wa tetap sakit and i do know whyy :') okaay actually dina terfikir ada tak dina selalu sakitkan hati kawan kawan dia? ya Allah dina sendiri pun tak tau lah ada ke tak :( bila fikir balik mesti ada benda yg boleh kawan aku terkecil hatikan? aku memang tak pandai nak jaga hati orang kan? aku susah nak faham org sbb bila aku faham aku akan rasa sedih sangat dan takut kalau benda tuh jadi dkt akuu :/ hmp kawan adalah segalanya untuk akuu weh. aku taknak kehilangan mereka. dan hati aku langsung takde niat nak lukakan hati merekaa. setiap perkataan yang aku keluar kan tuh aku main lepas dan aku langsung tak fikir dulu sebelum bercakap. sebab tuh sekarang nie aku jarang jarang bercakap sebab aku takut nak ckp if perkataan yang aku keluarkan tuh buat korang terasa ke  ape ke kaan? ya Allah aku dah cukup takut untuk kehilangan mereka macam mana kehilangan athilah dan ros :') aku masih terasa dengan mereka sampai sekaraang :'/ sampai bila haa ha? okaay lupakaaan ._____________.

Hmp koraang , aku tahu aku banyak gilosss ahh buat salah kat korang kan kaan? dari sejak awal aku masuk sekolah tuh kan kaan? weh aku tahu aku suka sangat ahh ckp main lepas dah tuh setiap kali jalan dgn korang mesti korang ckp aku nie buat malu korang jeh kaan? apa semua yang korang ckp tentang aku seriuslyy aku tak kesah sebab aku nak sangat sangat korang terima aku dengan seadanyaa :') aku memang ahh pernah terasa dengan korang ckp tapi atleast kita berbaik semula kan kaan? heee xD harini pulak aku buat masalah pi sakat mimie ckp pasal crushh dia yang mcm kura kuraa tuhh :p amboii marah dia woi siap baling botol kat akuuu. and she always said that she hate me veryy muchh ;') okaaaayy aku tahu tuhh xD hahahahaa . aku nie if tak sakat mimie memang tak sah woi. aku terima seadanya if dorang semua kutukk crushh akuu. ohh well dia memang tak handsomeee tapi mata dia comel wehh comeel :') hmp lupakaan -,- lepas tuh rasanya dah banyak kali juga ahh aku gaduh dengan nureen buat nureen marah sakit hati bagaii. ya Allah aku nie langsung takde perasaan nak memahami kan kan? hmp okaay. dah tuh aku nie always jaga perasaan mereka tapi doraang? hmp aku jaga perasaan mereka dengan niat tknk buat mereka hilang kepercayaan aku kerana merekaa lah aku bahagiaa sekaraang :3 atleast aku boleh tergelak besar sama sama , annoyy sama sama , gedik sama sama , berlagak sama sama , eh semuaa lahh sama sama woi :p 

Hmp okaaay , if korang nak tauuu aku takut and seriuslyy aku sayang korang sangat sangaaaaaaaaaaaaat >.< sayangg gila tau taak? aku tknk kita terputus hubungan weh. cukup lah banyak dugaan yang sudah aku alaaami. aku taknak korang pedulikan benda lain. aku sentiasa doakan koraang berempat nie kebahagiaan dan dan kejayaan :') aku sentiasa berdoakan agar korang dilindungi dan takde sesiapa yang boleh melukai hati kauu. if kau sedih aku pun sedih , if kau menderita aku pun menderita , if kau bahagiaaa aku lagi lagi turur bahagia wehh :D sama sama kita lalui sukar duka atau pahit , maniss :') hehehe awak awak semua comel comelss weh xD aku nak korang sentiasa ada untuk aku bila aku perlukaan. if aku suka cari pasal ke suka bagi korang terasa tuh maknanyaaaaa akuu sayaaaaaaaaaaaaaaaaangggg kooooraaaaaaaaaaang woi :* *seriusllyyy* aku saja nak uji kesabaran kau sebab kau nie layak atau tak jadi kawan aku dan kau ikhlas untuk lalui bersama sama dengan aku? *ohmaigadddd sweetnyaaaa* hahahaha x) koraang memang the best and seriuslyy aku dah cukup sedihh weh :') memang aku tipuu korang selama niee, memang aku ckp aku OKAY tapi sebenarnya taak punn. bila aku sedih aku perlukan seseorang tapi tkde sorang dtg dekat aku kan kaan? hahaha xD okaay lah bye byeee :3


I DO LOVE YOUUU GUYSSSS :') Please if korang ada masalah jangan lah korang dekat citer pada kawan yang boleh percaya kan kauu jeh. aku terasaa sangat if sorang daripada kita sahaja yang memahami antara kitaa :') aku bukann nak salah kan korang tapi dari satuu aku terasa yang korang lagi penting dari aku kaan? aku taknak ahh mengadu ke apa ke. ini benda yang takkan berlakuu pun. aku sayaaaaaaaaaaaang koraang <3 :') jangan tinggalkan aku okaaay? hehehe xD






Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow