MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Hmp :')

Assalammuaalaikum and Hi koraaaang :) for a long time tak bukak blog. Hmp korang rinduu tak? Wuuuuu~ hahahahaha :p okay actually after exam i promised is it? Sorry k guys almaklum lew raya haji ye dokk? So korang exam acanoo? Ada yg baru habis esok kan? K tkpe Good Luck and All the best dudee xD what? Nk tau wa punya result? Alololo maluu ahhh >.< hmp wa dah 2 paper failed weh. Ya Allah sumpah kecewaa sedih sakit hati and hmp terutama sekali mama ahh. Mesti dia sedih tgk kitaorg punya result. Yelah parents mana yg tknk anak dia berjaya kan? Hmp tak tau lah bila wa nak berubah nie ye dok? K tuh jeh *dah mula berceramaaah pulak daah*

Okaaay , you know what punya lah lamaaa crush aku tak datang. Weh dia sedar ke tak aku sayang dia suka dia cinta dia? Kenapa dia buat aku macam nie? Gila ke apa nak ckp depan depan? Ya Allah dugaan apa pulak kali nie. Sesungguhnya aku hambamu yang sangat lemahh :( aku tak kuat dah buat masa nie kenapalah minggu nie aku banyak sangat menitiskan air mata dan sangat membuang masa untuk merindui dia weh :/ faad , awak tau saya nie sayang awak suka awak. Tapi hmp mmg awak takkan pernah tau punya lah. Rinduunyaa lahaai aku dekat kauu. Geraaammmm >.< hmp takpelah atleast ada kawan kawan yang selalu ada dengan aku. Atleast dorg bagi kekuatan dan keyakinan plus semangat dekat awak. Even aku gelak sebesar alam sekali pun hati aku tetap sedih bila mengenangkan yang aku nie mmg tak diperlukan lagi kan? Hmp kalau aku tak penting bagi korang semua pleaseeee ckp depan depan boleh? Rinduu korang sangat :/ weh aku sayang korang plus wa sayang crushh aku :'( ya Allah aku rasa nak menangis jeh rasa. Aku perlukan seseorang untuk dengar luahan aku tapi .... Hmp malangnya takde pun kan? Wuuuuuu~ lupakan jeh lah niat kau tuh :p hahahahahahahahaha xD kbyeeee :') *Wipee tearsss :'/




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow