MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Lol xD

Hai and assalammualaikum :) holla fellas :* so whats up? Korang cuti buat apa jeh? Tak pegi holiday? K tungg ahh pegi holiday enn? Wa nak pegi pun lama lagi k -.- haaa its okaay xD since holiday nie dina asyik layan Cinta Bersemi diputih abu abu duhh xD you know what cerita ya Allah sumpah bagus bangaaat. Double wowww gituuu :p hahahaha. K now days asyik jalan jeh haritu pun baru balik dari TS , then pegi jj dgn nureen and my momm~ you know citer Istanbul Aku Datang doublee woooowwww! Doublee ohsemmm! Double sweet gituuu :p hahahaha

Okaay then, hmp i do miss mah le crush k :') dia langsung tak peduli perasaan aku malahan dia jauhkan diri dengan off chat supaya tknk ada org ganggu konon nak private ahh sangat -.- tau tak bertapa sakitnyaa hati saya awaak :( kenapa awak rasa rimas ehh bila saya selalu jeh ganggu awak? Saya tak mintak perhatian awak pun. Hati saya nie cuma nak difahamkan jeh :') saya tak mintak lebih waak. Kita kawan jeh pun takpe. Jangan seksa saya cenni awaak :( saya nie apa haa awaak? Saya dah penat lelah cari idea nak kenal dgn awak nak tau pasal awak. Sekejap jeh kita borak lepas kita jumpa time saya bagi awak hadiah tu :') then haritu lepas beday awak , aku cakap awak suka hadiah tuh. Sampai situ je lah berbualan kita lepas awak kata dkt nabil malas nak on chat sbb nk private duh :') hmp saya dah putus asa dah nak kan awak saya tahu saya tak boleh hmp tkpe lah awaaaak :'( *wipetearss* saya rasa mcm hmp hmp hmp nakkkkkk sangat lupakn awaak tpi nmpknyaa saya tak bolehh lah awaaak :/ hmp dah ahh sha forget it -.- dia hanya lah harapan PALSU k PALSU :(

Ohh iyaaaa , doouble whaaat? Haaa~ dina ckp dgn mama nak ajak tgk wayang sabtu nie teman kan kitaorang tapi ntah laahh :( k i do miss mah le school :') hmp mama dah pesan form 4 kene juga masuk asramaaaa. Dia tknk aku duduk rumah. Hmp aku bukan tknk tapi aku conpem cedihh sbb tkde kwn :( nanti kang semua pindah after pmr duhhh. Hmp mama kata result bagus ke tak masuk jelaaah k takpe laah. I'll do the best :) i just wanna make my parents happy with le good result. Tapi aku selalu tak yakin. Aku bangga sebab mimie , awin , nureen semuanya bagus :') dorg result pun bagus. Dorg cuba sedapa upata supaya boleh berjaya. Dan aku sgt kagum dgn doorg :( *jelesssssss* hmp okay lah stop sini je . Dedaaaaaaaaaaaaa x) 




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow