MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Happy Birthday Crushh xD


Asslammualaikum koraang :) So whats up? sehaat? Okaaay esok wa gerak balik kuantan for 3 days and i feel likeeeeeeeeee -.- argghhh! bosaan k bosaaan. conpeem ahh tk dpt onlinee nnti. haishh takpe sha takpee. kata nak jadi org susah? so watleeek xD and then hari ahad ada bola malaysia lawan en en? so hopefully dorang menanaang :p jikalau dah buat yang terbaik tapi tk menang its okaay :') kali nie aku akan terima dengan redha dan takkan akan mencaci maki merekaaaa~ hahahahahaha . am i so cruel? *did i caree?* Ohhmaigad Ohhmaigad xD result pmr tinggal 2 minggu lagi and i was likee :OOO hmp crush aku langsung tknk tegur aku apatah lagi tetiba aku tanya dia result berapa? haihhh sangaaat sedihhh :( hmp mungkin tkde jodoh leteww :p #ehhh? rawrrr! #SelamanyaHarimauMalayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Okaay theen. pada tanggal 18 november tercatat lah birthday mah crushh. hmp masih ingat lagi bertapa tungkus lumusnyaa aku mencari hadiah untuk dia mengingati bedaay dia semuanya pasal dia. alaaa kalau citer pun dekat dia mesti dia tak peduli en en? alih alih nnti dia ckp *ada aku suruh kau kisah pasal aku ke?* mana lah tauu en? hahahahaha. okay masa last day sekolah tu terjadi lah satu adegan yang memalukan dan adegan yang mengsweet kan :p ohmaigad ohhmaigad xD bertapa shomeelnyaaaaaaaaa bila berhadapan dengan diaaaaaaaaaaaaa :p ada lah juga bergambar dengan diaa. awww he sooo shweeeeet :* likee seriusly mcm tak percayaa jumpa crush and i think that is the first and last time i'll see plus snap photos with him :') yeaaah xD sapa tauu dia masuk asrama lepas dpt result en en? yelaaa dia apa peduli dgn aku? dah conpem conpem ahh dia masih care and love with ex-girl dia tuu -.- kadang kadang sakit hati jugaa aku niee. hmp lagi satu aku asyik terlupa nk tanya no phone diaa~ #ehhh? buat apaa? buat semaak -.- hmp mcm lah dia nk bgi en en? tkde sebab aku nk amek no diaa -,- nak mintak dari kwn dia kang nnti dorg fikir lain pula and soo watleeek ;p lantak pi nohh~ dia tak kesah? aku di sini tetap menantimu kerana kau yang terindaaaah :p harharhar xD masalah duh aku niee -,- *opp opp oppp oppppaaaa gangnam styleee* 

And haaai crushh :* Happy Birthday to you , happy birthday to you , happy birthday to fadhli , happy birthday to youuuuuuuuuuu xD* k pffttttt -.- maafkan saya kerana lambaaat :p hahahahah. actually awaaak! selamat hari jadi! hmp saya wish awak dkt fb pun awak balas centuu je :( ingatkan ada lah sweet sweet mcm faghish si mimie tuuu en en? k cedihhh :/ hmp okaaay. so selamat berjaya ahh enn? semoga awak dapat keputusan pmr yg terbaikkk xD saya hanya mampu melihat awak senyum kegembiraan dan berdoa supaya awak faham perasaan saya mcm manaa #ehh? ohh okaay. so awak dh bukak hadiaah? awak suka tak? aww aww :* awak sukaa? okay me likeeee *doubleee arrrrggggghhhhhhhhhh* mcm tak percaya awak ckp awak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ yeaah yeaah yeaah xD Alhamdulillah suka juga awak enn dgn hadiah saya? saya tak kesah lah awak nk buat apa pun. hmp asalkan awak jaga baik baik tau? wuuuuu~ so semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selaluuuuu. sentiasa lah bergembira disamping orang yang tersayaang k budaaak? ohhmaaai! perkataan budak buat saya rindu awaak :( awak penah panggil saya budak sebab awak ckp saya masih budak budak then kita pun mulakan lah berdebatan tapi sekejap je :/ awak nie memang tk suka bercakap ke? haishhh peningg sayaaaaaaaaaaaaa -,- okaay after beday awak kan awak langsung tkde chat dgn sayaaa. kadang saya on awak off chat kadang saya tkde on awak on dan saya rasa mcm awak memang nak jauhkan diri ehh? hmp okaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay tkpe awaaak :')

So malas nak panjangkan ceritaaa xD saya hanya mampu melihat dari jauh dan berdoa supaya awak sihat , kuat , tabah dan sentiasa gembiraaaaaaaaaaaaaaaaaa xD ohh yeaaah :p hahahahahahaha . And hopefully dapat jumpaa awak pada suatu hari nanti *jeng jeng jenggg* so dekat bawah nie ada sedikit gambar awak dan kitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD like seriuslyy saya suka saya sukaaaaaaaaaaaaaaaa ^^ doublee sweet~ doublee ohsemmm~ doubeee shomeel~ hahahahhaa :p



So awaaaaaaaaaaaaaaaaak! I do loveeeee youuuuuuuuuuuuuuuuuuu :') hmp byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xD *xoxo farisha.*






Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow