MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Let you go.

Assalammualaikum and hello pepls ✌ okaay, selama berpuasa hari yang keenam guys! Stay tough and strong tinggal beberapa hari jeh lagi and i was thiking trial pmr tinggal seminggu lagi. Okay gerun bro! Hahahaha. Wish me luck 😍 nowdays a lot of problem i have to face! Like seriusly, baru semalam fad luahkan perasaan dia and i was like? O m g! Why baru sekarang nak bagitahu? Ya Allah bertapa hancurnyaa berkecainya hati ini. Dia berkata kepada ku, carilah lelaki yang lebih baik. Fadhli dah cuba, tapi kita memang tak serasi. Ehh hello, aku tak berharap pun nak couple dengan dia. Lantak dia lah. Tapi kenapa dia sanggup cakap macam tu? Aku tak judge dia pun okay. Aku tak kisah lah apa nak jadi, jadilah. Hati aku okay kalau dia dengan kak ifa. Yaa, mungkin aku harus menerima hakikat yang dia takkan jadi milik aku. Allah hanya bagi aku melihat kebahagiaan orang yang aku sayang. Okay, semalam for the whole day air mata aku tak berhenti dan sambung pada harini. Ya Allah, dugaan kali ini amatr berat. Shaa, you've to be tough! Shaaa, Allah , you parents , your family , your friends then kak ainur and others semua sayangkan kau shaaa :') semua ada shaa. Semua beri kata kata semangat shaa! Yeaaay! Dorang tu lebih hargai kau mungkin? Hm, sedih 😭😭😭

Okaay. Hati? Apa itu hati? Cinta? Apa itu cinta? Ya Allah, aku buta dengan semua itu. Sekarang, hati aku kecewa sedih sakit hati bermacam macam perasaan yang ada. Aku bodoh untuk mengenal perasaan untuk mengerti untuk menyayangi untuk mencintai :") apa yang harus aku lakukan ya Allah :') aku mahu bersama dengannyaa. Tetapi kalau itu jalan yang dia pilih. Aku redhaa daan harus menerima hakikat :') selama setahun aku berharap, sayang, cinta kepadanyaa tapi ini yang aku dapat? Senangkah aku untuk melupakannnyaa. Luruh hati ku untuk mengingati kisah kami. Aku bersyukur dapat mengenalinya selama setahun. Aku bersyukur dapat kenal hati budinya. Aku berharap dia bahagia dengan orang yang dia sayang. Ya Allah, haruskah aku lepaskan dia? Bagaimana dengan hati ku yang sudah lamaaaa bertakhtakan namanya di dalam hati ku :') aku perlukan kekuatan :') aku tidak sanggup untuk kecewa lagi. Aku harus berfikir bahawa pmr lagi penting daripada semua benda ini. Tapi kuatkan aku untuk melihat wajahnya? Setelah aku lepaskan dia dengan hati yang luruh. Tidak sanggup untuk aku menghadap mukanya di sekolah. Ya Allah, aku malu kerana mencintai dengan orang yang tak mencintai aku? Dia berkata kepadaku yang dia sayangkan aku dan menghargai aku. Tapi hati aku tak boleh untuk melepaskan dia. Sungguh aku menangis sungguh aku akan merindui dia :') ya Allah , dengan lafaz bismillah aku lepaskan dia dengan redha :') biarkanlah dia bahagia dengan orang yang dia sayang. Dia mungkin putera idaman aku, ya aku harus melupakan dia. Okay. Tak kuat. Ya Allah hati aku menangis :'((((((((((( okaylah bye. Hm 😭😭😭😭😭😭😭😭😭




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow