MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Missing someone

Hello assalammualaikum ✌ hehehe okay. Hm, actually bukan nak buat semua orang terasa. Tapi siapa tak sedih kawan makan kawan. No maybe personal life kan? Takpayah ceritaaa tapi kenapa cerita dengann orang lain haaa? Habis kitaorang nie apaa haaa? Yang private tkpyh cerita tapi bayangkanlah kalau kitaorg dah tahu perkara tuh sendiri. Bertapaa sedihnya, kecewanya hati ini. Bukan senang nak jaga hati manusia yang terasa tahap kuasa sepuloh -.- hahahahahha. Okay, tahu tak aku rindu suasana yang dulu, yaaa mungkin masing masing stress dgn trial, pmr and so on. Tapi janganlah tempiaskan kat kawan weh. Hm, lepas sorang sorang buat hal. Sedih k sedih. Susah ke nak terus terang? Ni lah yang patut ada dalam persahabatan tapi apakan daya bagi mereka susah mungkin? Hambar. Okay, i just need the old us my dear :') aku takut untuk kehilangan sahabat lagi. Tak sanggup aku nak hadapi lagi, cukup lah setahun setengah broo! Hm, kawan. Tolong ubah perangai jadi manusia. Fikirkan lah balik, siapa yang susah senang bersama engko. Siapa yang disamping kau. Jangan salahkan orang lain kalau ignore kan kau. Aku redha kalau semua benda ini terjadi :') yes aku mengaku aku salah. Tapi aku nak betulkan balik dengan cara kita berbincang. Bukannyaa kutuk sana sini bagai. Sedih luruh hati ini kawan :') tak sanggup tengok kawan baik sendiri hampit kene rampas. Kau datang kat kitaorang tapi bila kau susah, malu atas perbuatan kau. Ehh hello, kitaorang bukan nak tutup perbuatan kau tu. aku sangka kan kau datang mintak maaf tapi ada kau buat? Puihhh, kitaorang nie jeh mcm berharap kau kembali. Susah weh susah. Kalau dah takde wakil kau mintak maaf kitaorang pun tak mintaak maaf. Semua benda akan jadi senang dan tenang kalau engkau atleast mintak maaf. Haihh, sakitnyaaa hati diperlakukan sebegini rupa. Hm, rinduu dia yang lamaa :") okay dah tak sanggup nak story nangis kang :p hahahaha okaybye!




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow