MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
Throwback. June.

Hello ✌ Assalammualaikum. Hm, nothing special bulan jun. back to the June experience bro! Hahahahaa. O m g! A lot of benda malang berlaku. Okay, 5/6 farisha keluar dengan kengkawan idk why masa tu blur gilaa. Semua mcm buat layan tak layan. Farisha pun mcm okay lantak engkoranglah. Aku malas nak layan. Hambar. Then kitaorang lepak term ya Allah sumpah sesak tempatnyaa wehh. Pening k pening. Ada memacam adegan terjadi. Hahhaahaha. Okay, so jumpe boy disana. O m g! I miss him a lot time tu lah. Hm, he make my day guys :") dia sangaaat sweet tau tak? Hehehe actually masa tu yang lain tgk wyg kitaorang berdua dating dekat foodcourt jeh. Hahahahaha poyoo! Then ambil gambar semua and so on lah kan. Hm, dah lepas tu gerak ke rubby nak karok katanya. Okay, aku orang pertamaaaaa ckp taknak nyanyi last last puihhhh nyanyi jugaa~ hahahahahahahahaha poyooo! Then, lepas beday aku. Boy, hilangkan diri. Dia senyap terus mcm takde apa yang berlaku. Aku text dia tak balas. Idk why. Malas nak tanyaaa. Then baru aku tau dia nak lamar aku tapi dia tak berani nak cakap sbb dia fikir aku akan reject dia awal awal. Ya Allah susah kan? Hm. Lepas tu dah lama lama lama tu aku tak relaa kehilangan dia aku suruh nughin pujuk dia. Berharap dia fahamlah :(( okaybbye dah habis.

After that, 28/6 - 30/6 . Kem perdana dekat plkn. Mula mula dapat tahu fad pergi tapi akhirnya sampai di plkn tk nmpk batang hidung pun. K sedih :(( hahahahaha. Lepas tu masing masing daftar dapat group lain lain. Like seriusly farisha tkde kawan pun dalam group tu. Lepas tu akak geng mimie nak dengan kawan dia so kitaorg pun tukarlah. Hm, tak boleh lupaa team Terover Sudah. Rindu woi :') malam jumaat kitaorang main aktiviti ice breaking okay coollidat bruh. Hahahahaa. Okay, pagi sabtu lepas solaat, senam pagi, makan buat aktiviti cpr rasanya. Haaaa, lepas tu buat kembara halangan. Then bincangkan pasal malam kebudayaan, lepas tu buat gadjet yang comel comel jeh semuaaa :p haahahhahahaa. Then, tepat pukul 8.00 malam, malam kebudayaan pun bermula nak team Terover Sudah membuat persembahan no 5. K apakan dayaa berlatih punyalah coollidat sampai atas pentaas hancur segala galanya. Apak sedih malu woi :p memang noob ahhhh. Disebabkan seseorang yang salah semua blur. Aku pun tak buat apa apa persediaan main hentam jelaaa~ hahhaahahhahahaha. Okay, hari ahaf pulaa lepas pandu arah and so on tu ada penyampaian hadiah. Okay tak sangkaa gadjet kitaoranng dapat no 3 woi. Hahahaha. Then, pandu arah dapat johan. Okay terkejut lah juga. Hm, rinduu captain dan anak buahnyaa yang nooob xD hahhahahahahha. Okay, bye, 👋




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post | Newer Post


Dashboard | Follow