MEMORIZE


ME POST



Skin By APIS . Basecode By WANA
/>
pmr result.....


Assalammualaikum.... hello pembaca blog sekalian. setelah sekian lama tak update so harini hm lets teman saya update ha ha ha. malam yang hambar. tahun 2013 yang worst pernah saya ada. kecewa. tangis. sedih. itu sahaja. gembira? ha ha ha macam tak je. yeah dugaan daripada Allah kita tak sangka kan? so bersabar jelah.... Allah sentiasa di sisi orang yang bersabar hm.

RESULT?!!! dah penat aku jawab sekarang aku bagitahu.... iyaa aku tak sebijak sepandai sahabat sahabat dan qtpies aku :') malu weh malu atleast dorang ada gak a ada b aku? apa yang mampu aku buat untuk buat ibuku gembira? orang takkan faham apa aku rasa. ingat aku tak sedih ke result aku teruk macam tu? tiap kali ku berdoa air mata tak sah tak keluar. aku malu untuk berhadapan dengan semua orang aku tahu mama lagi malu mama lagi sedih mama lagi kecewa. tapi aku tak mampu buat semua tu. aku lagi sedih mama pinggirkan aku mama buat tak tahu. anak mana tak sedih???!!! selama ni mama yang bagi semangat mama yang bantu aku tapi aku kehilangan semua tu. papa terima dengan redha.... tapi aku tetap malu aku tetap rasa sebersalah. menangis air mata darah pun takkan ubahnya semua tu. aku tahu Allah maha adil tak mungkin kita gagal sekarang akan gagal sampai bila bila. Allah tahu apa yang terbaik untukku.

seterusnya..... aku dah penat menangis aku tak gembira dengan keputusan aku. sekarang mama ungkit balik orang lain ada a ada b atleast bagus bla bla bla setia kali tu juga air mata aku nak mengalir. aku down. aku tahu salah aku tapi benda dah lepas weh. aku takut untuk hadapi semua ni sorang sorang. mampu kah aku bangkit? ya Allah berikan lah aku kekuatan sesungguhnya aku sangat lemah pada saat ini. aku tak mampu untuk teruskan selagi mama tak bantu aku beri sokongan. maaa, akak rindu kita yang dulu ma. akak tahu akak tak buat mama gembira akak malukan mama tapi ma janganlah hukum akak sampai macam ni sekali. akak sedih maaa akak pendam semua ni akak keseorangan ma. mama i need you back :'( siapa lagi nak gaduh manja dengan akak siapa lagi nak memahami kakak selain daripada mama??? maaa akak sangat lemah sekarang ni ma. andai aku mampu untuk luahkannyaa.....

stop judging me okay makcik makcik kepoh. aku tak nak dengar apa pun. kesian mama :( kenapa mesti makcik makcik nk sibuk sibuk??? hati aku hancur weh saat mama comparekan aku dengan orang lain... aku dah buat sehabis baik. ya Allah kuat sha kuat :") aku taknak masuk vokay sebenarnya... tapi demi mama aku kene weh berdikari belajar rajin rajin argh aku takut orang takleh terima perangai aku weh. hm aku minat muzik tapi apakan daya.... aku dah penat menangis weh penat. maaa akak rindu mama :( tolonglah jangan ungkit. akak sedih maaa akak terasa maa akak kecewa gak maaa. maafkan kakak maa :') akak tahu akak tak sehebat tak sepandai anak anak kawan mama yang lain. maafkan kakak maa :') i love you soo muchh emuah emuah :**




Post a Comment

Assalammualaikum !
Sila tinggalkan komen anda di sini yeee !
SATU pon jdy lah yeee !
thankyouu :]]



Older Post


Dashboard | Follow